Doelgroep

Bij Stichting Younique richten we ons op het ondersteunen en empoweren van een diverse groep individuen die tegen verschillende uitdagingen aanlopen.

Wat is onze doelgroep?

Onze doelgroep omvat:

Bij Stichting Younique geloven we in maatwerk en zien we elke individuele situatie als een unieke kans om positieve verandering te bewerkstelligen, met speciale aandacht voor de OGGZ (Openbare Geestelijke Gezondheidszorg). Onze aanpak is gebaseerd op inclusiviteit, empowerment en het bieden van concrete perspectieven voor de toekomst.
Door samen te werken met onze diverse doelgroep, waaronder degenen die extra zorg en ondersteuning nodig hebben in de geestelijke gezondheidszorg, streven we naar een samenleving waarin iedereen de mogelijkheid heeft om te gedijen en een waardevolle rol te spelen.

Langdurige uitkeringsontvangers

Mensen die al geruime tijd afhankelijk zijn van uitkeringen en moeite hebben om een passende plek te vinden in de maatschappij.

Buitengesloten individuen

Personen die zich buitengesloten voelen en op zoek zijn naar een gemeenschap waarin ze zich welkom en gewaardeerd voelen.

Eenzame individuen

Mensen die kampen met eenzaamheid en op zoek zijn naar verbinding en sociaal contact.

Voormalige jeugdzorgontvangers

Jongeren die de jeugdzorg hebben verlaten en ondersteuning nodig hebben bij hun overgang naar volwassenheid.

Werklozen

Personen die momenteel werkloos zijn en behoefte hebben aan begeleiding en motivatie om een productieve rol te spelen in de samenleving.